Περιοδικά, οι χρήστες οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές εισιτηρίων στο www.digitickets.gr, θα συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση που θα γίνεται την 1η εβδομάδα από το τέλος της ορισμένης περιόδου, και ο νικητής θα κερδίζει ένα διήμερο διαμονής για δύο άτομα σε επιλεγμένα από το www.digitickets.gr τουριστικά καταλύματα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Τα αποτελέσματα κάθε κλήρωσης, καθώς και η ημερομηνία της επόμενης κλήρωσης θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας.
Η διαδικτυακή πύλη www.digitickets.gr προσφέρει χρήσιμες λειτουργικότητες στους χρήστες της, συμπληρωματικές της βασικής λειτουργίας της που είναι η ηλεκτρονική κράτηση και τελική έκδοση των εισιτηρίων. Σκοπός μας είναι να δώσουμε στον τελικό χρήστη ένα δυναμικό ολοκληρωμένο περιβάλλον πληροφόρησης για το ταξίδι του.
Επιγραμματικά υποστηρίζονται οι κάτωθι λειτουργίες:
Οι τιμές των εισιτηρίων που εμφανίζονται στο www.digitickets.gr και χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό του κόστους των εισιτηρίων είναι οι επίσημες τιμές που χρεώνει η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία χωρίς καμμία επιπλέον χρέωση πάνω σε αυτές.
Επιπλέον χρέωση στο συνολικό κόστος της κράτησης υπάρχει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Το σύνολο της κράτησης μπορεί να επιβαρυνθεί ως εξής:
Σε αγορές εισιτηρίων που γίνονται μέσω καρτών American Express ή/και Diners Club υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση ύψους 2% στο σύνολο του κόστους της κράτησης. Στο σύνολο του κόστους της κράτησης συμπεριλαμβάνονται και όλες οι λοιπές χρεώσεις.
Εφόσον επιλεγεί ως μέθοδος παραλαβής των εισιτηρίων η αποστολή με courier, το σύστημα αυτόματα θα σας υπολογίσει τις (πιθανές) προκύπτουσες, επιπλέον των εισιτηρίων, χρεώσεις.
Η τελική τιμή των μεταφορικών είναι συνάρτηση του συνολικού κόστους των εισιτηρίων και του τόπου Αποστολής. Το σύστημα σας επιτρέπει τον υπολογισμό του κόστους αποστολής πριν την τελική σας επιλογή για τον επιθυμητό τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων σας.
Για κάθε επιπλέον υπηρεσία του γραφείου μας όπως:
Στην προσπάθειά μας να καλλιεργήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, δημιουργήσαμε το Digitickets Club. Κάθε χρήστης του DigiTickets.gr μπορεί να γραφτεί σαν μέλος του Digitickets Club, και να αποκτήσει την κάρτα μέλους την οποία θα πρέπει να ενεργοποιήσει πριν την χρησιμοποίησή της. Με την χρήση της κάρτας μέλους, στην συνέχεια, κερδίζει εξαργυρώσιμους πόντους μετά από κάθε νέα αγορά του. Οι υπολογιζόμενοι πόντοι προσαυξάνονται όσο περισσότερο τους κρατάτε.
Αναλυτικά:
Επιπλέον, με την αγορά του εισιτηρίου σας από το DigiTickets.gr, μπορείτε να καλυφθείτε για το ταξίδι σας, επιλέγοντας το ασφαλιστικό πακέτο της Allianz Global Assistance. Το πρόγραμμα αυτό έχει ειδικά σχεδιασθεί, οργανωθεί και τιμολογηθεί με γνώμονα τις ανάγκες των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν ακτοπλοϊκά από/προς το εξωτερικό και εντός της Ελλάδας. Για να δείτε τους αναλυτικούς όρους του προγράμματος πατήστε εδώ.
Το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης 'Insurance' της Allianz Global Assistance σας παρέχει:Μπορείτε να αναζητήσετε έναν προορισμό με το όνομα της γεωγραφικής του περιοχής (π.χ. Νάξος), το όνομά του (π.χ. Πειραιάς), βάζοντας Ελληνικούς ή Λατινικούς χαρακτήρες. Το σύστημα θα σας προτείνει τις επιλογές των προορισμών οι οποίοι πληρούν τα κριτήρια που πληκτρολογήσατε. Με την επιλογή του σημείου αναχώρησης, η λίστα με τα σημεία προορισμού, ενημερώνεται, και περιλαμβάνει μόνον επιλογές που καλύπτονται από τα διαθέσιμα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Αν κάτι δεν υπάρχει στην λίστα, σημαίνει πως δεν υπάρχει ενεργό σχετικό δρομολόγιο.
Το Λιμάνι άφιξης και αναχώρησης, πρέπει να βρίσκονται στην ίδια γεωγραφική περιοχή (π.χ. άφιξη Αμοργός Αιγιάλη, αναχώρηση Αμοργός Κατάπολα). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή κράτηση για την αναχώρηση και ξεχωριστή για την επιστροφή.
Οι επιλογές εμφανίζονται και στον γεωγραφικό χάρτη (που βρίσκεται στην ενότητα προορισμοί). Ο χάρτης λειτουργεί και διαδραστικά. Δηλαδή κλικάροντας μαρκαρισμένα σημεία στον χάρτη μπορούμε να τα επιλέξουμε σαν τόπους αναχώρησης/προορισμού (βλ. οδηγίες χρήσης).
Επικοινωνία με το Help Desk του Digitickets (210-6090451). Η δυνατότητα τροποποίησης εξαρτάται πάντα από τους κανονισμούς της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας (αν ταξιδεύετε στο εσωτερικό) ή του διαβατηρίου σας (αν ταξιδεύετε στο εξωτερικό ή νέου τύπου ταυτότητα για Τουρκία ή χώρες της ΕΕ), μαζί με το εισιτήριό σας, έτσι ώστε να τα παρουσιάσετε, αν σας ζητηθούν, κατά την διαδικασία της επιβίβασης (check in).
Επιπλέον, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, έγγραφα αν είστε δικαιούχος ειδικής έκπτωσης (π.χ. φοιτητικό πάσο κ.λ.π.).
Προσοχή: Xωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου ΔΕΝ θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο. Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης ή την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου.
Γενικά τα στοιχεία που συμπληρώνετε πρέπει να ταυτίζονται με τα πραγματικά στοιχεία όσων ταξιδεύουν και είναι κάτοχοι των εκδοθέντων εισιτηρίων (επιβάτες και οχήματα). Εν τούτοις ο έλεγχος των ονομάτων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και πιθανότατα δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.
Οι ηλικιακές κατηγορίες των επιβατών είναι οι παρακάτω :
Στη διαδικασία της online κράτησης θα πρέπει να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν, συνήθως, μειωμένο ναύλο για επιβάτες παιδιά (συνήθως είναι η μισή τιμή του ακέραιου ναύλου), και δωρεάν επιβίβαση για βρέφη. Το μόνο που είναι απαραίτητο από την πλευρά σας είναι να δηλώσετε σωστά κατά την κράτηση σας την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη της κράτησης.
Ενημερωθείτε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών αλλά και τις εκπτώσεις που ισχύουν για τους ναύλους, εδώ.
Mέσω του ηλεκτρονικού συστήματος online κρατήσεων, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν δίνουν δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων. Το σύστημα θα προσπαθήσει να τοποθετήσει όλους τους επιβάτες μιας κράτησης σε διπλανές θέσεις ή κοντινές θέσεις εφόσον αυτές υπάρχουν διαθέσιμες τη στιγμή της συναλλαγής σας. Στην περίπτωση που μία συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή παρέχει πλάνο επιλογής θέσεων (εμφανίζεται ειδική σήμανση στο σύστημα) για το συγκεκριμένο πλοίο και τύπο θέσης, παρακαλούμε (αν θέλετε) να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr, προκειμένου να ολοκληρώσουμε τηλεφωνικά την αγορά των εισιτηρίων σας.
Η αλλαγή της θέσης του εισιτηρίου σε ανώτερη κατηγορία ή και σε καμπίνα (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα) μπορεί να γίνει και εντός του πλοίου, πληρώνοντας τη διαφορά. Αυτό δεν συμβαίνει όταν το εισιτήριό σας είναι «προσφορά» οπότε και δεν επιδέχεται αλλαγής.
Τα εισιτήρια που αγοράζονται στο διαδίκτυο είναι PTA (προπληρωμένα) εισιτήρια. Αυτά τα εισιτήρια πρέπει είτε να εκδίδονται online μέσω του web check-in, όπως εξηγείται στο σημείο Α, είτε να εκτυπώνονται όπως περιγράφεται στο Β. Ωστόσο, το web check-in, δεν εφαρμόζεται από όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Ακόμα και σε όσες το επιτρέπουν, εσείς μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε το εισιτήριό σας (σύμφωνα με την περίπτωση Β) αν προτιμάτε. Βέβαια το web check-in είναι πιο βολικό –όπου είναι διαθέσιμο- ειδικά εάν διαθέτετε smart phone.
A. Αν η ακτοπλοϊκή σας εταιρεία υποστηρίζει web check-in, δίπλα στον αριθμό κράτησης των εισιτηρίων σας θα δείτε έναν σύνδεσμο URL: Web check-in – Smart Ticket. Αυτός ο σύνδεσμος θα σας οδηγήσει στη σελίδα του web check-in της ακτοπλοϊκής εταιρείας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες έτσι ώστε να εκδώσετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο και να το λάβετε στο smart phone σας ή να λάβετε ένα PDF, στο e-mail σας, το οποίο θα πρέπει να εκτυπώσετε (στο σπίτι, στο ξενοδοχείο σας ή όπου σας βολεύει) και να το έχετε μαζί σας κατά την επιβίβαση σας στο πλοίο.
B. Αν η ακτοπλοϊκή σας εταιρεία δεν επιτρέπει το web check-in, τότε πρέπει να εκτυπώσετε τα εισιτήριά σας στο πλησιέστερο ταξιδιωτικό πρακτορείο ή στο λιμάνι (μπορείτε επίσης να ζητήσετε κατά την έκδοση να τα εκτυπώσυουμε εμείς και να σας τα στείλουμε με courier). Συνήθως υπάρχουν κιόσκια τοπικών ταξιδιωτικών πρακτόρων στα λιμάνια όπου μπορούν να εκτυπωθούν τα εισιτήρια. Για το λόγο αυτό, είναι καλό να βρίσκεστε εκεί 15 με 30 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο. Στο τέλος κάθε email που λαμβάνετε με την κράτηση, σας αναφέρουμε τα κεντρικά πρακτορεία όπου μπορείτε να εκτυπώσετε τα εισιτήριά σας. Για να τα εκτυπώσετε, είναι απαραίτητο να δώσετε στον τοπικό πράκτορα τον αριθμό κράτησης που αναγράφεται στο εισιτήριο.
Σημείωση: Για ένα ταξίδι πολλαπλών δρομολογίων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που αναφέρονται παραπάνω ( Α και/ή Β) για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία και κράτηση που έχετε (ξεχωριστά).
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δίνουν σημαντικό ποσοστό έκπτωσης σε αγορά εισιτηρίου με επιστροφή. Ο ιστότοπος του www.digitickets.gr προβάλλει σχετικά μηνύματα των ακτοπλοικών εταιρειών. Επίσης μπορεί να προβάλει ειδικά μηνύματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη οικονομικά επιλογή σας.
Σε μία online κράτησή σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε μέχρι 9 επιβάτες και μέχρι 4 οχήματα.
Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτή εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα κρατήσεων. Κατά την διαδικασία της ηλεκτρονικής κράτησης θα σας ζητηθεί, πιθανότατα, να συμπληρώσετε κάποιο επιπλέον στοιχείο (π.χ. αριθμός φοιτητικού πάσου).
Προσοχή, κατά την επιβίβασή σας, να έχετε μαζί σας, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, έγγραφα αν είστε δικαιούχος ειδικής έκπτωσης (π.χ. φοιτητικό πάσο κ.λ.π.).
Oι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω:
Θα πρέπει να γνωρίζετε επίσης ότι ενδέχεται να συμβεί αλλαγή της τιμής ή αυτόματη ακύρωση της κράτησης από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία χωρίς προειδοποίηση.
Υπάρχουν διαθέσιμες οι ακόλουθες επιλογές:
Η αποστολή με courier, δεν θα είναι διαθέσιμη αν ο χρόνος αναχώρησης του δρομολογίου σας είναι μικρότερος των τριών εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία της παραγγελίας σας, για αποστολές εντός Αττικής, και των πέντε εργασίμων ημερών για αποστολές εκτός Ατιικής.
Η παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης δεν θα είναι διαθέσιμη αν για κάποιο λόγο δεν το επιτρέπει η συγκεκριμένη ακτοπλοική εταιρεία. Η παραλαβή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή από την αγορά του εισιτηρίου σας μέχρι και πριν την αναχώρησή σας (θα πρέπει να έχετε μαζί σας τον κωδικό της κράτησή σας που θα σας αποσταλεί με e-mail και SMS όταν θα έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την αγορά σας).
Η παραλαβή μπορεί να γίνει από τα πρακτορεία που υποδεικνύονται από την κάθε ακτοπλοική εταιρεία. Οταν ολοκληρωθεί η κράτησή σας στο mail που θα λάβετε θα αναφέρονται και τα σχετικά πρακτορεία για την παραλαβή. Τα σημεία αυτά αναφέρονται και στην ιστοσελίδα της κάθε ακτοπλοικής εταιρείας (έχετε άμεση πρόσβαση στην ιστοσελίδα κάθε ακτοπλοικής από εδώ).
Η διεύθυνση παραλαβής από τα γραφεία μας αναφέρεται στη διεύθυνση του Κέντρου Υποστήριξης (βλ. εδώ).
Πλέον αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες προσφέρουν την δυνατότητα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Οι εταιρείες αυτές είναι οι κάτωθι και το σχετικό link σας οδηγεί στην σελίδα τους από όπου θα μπορείτε να προχωρήσετε στην έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σας για κρατήσεις που έχετε κάνει μέσα από το www.digitickets.gr:
Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις που, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το έντυπο εισιτήριό σας.
Οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης ή τον χρόνο που αναφέρει για το συγκεκριμένο δρομολόγιο η ακτοπλοική εταιρεία.
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης καλώντας το λιμεναρχείο του λιμανιού αναχώρησης (βλ. σχετικά στοιχεία εδώ). Επιπλέον κάποιες ακτοπλοικές εταιρείες ενημερωνουν με SMS τους επιβάτες τους σε περιπτώσεις αλλαγής ή ακύρωσης ενός προγραμματισμένου δρομολογίου.
Τέλος το γραφείο μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ενημερώσης (μέσω SMS ή/και e-mail) σε περιπτώσεις αλλαγής ώρας στο δρομολόγιο σας.
Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρείας (π.χ. βλάβη) ή λόγω καιρού ή απεργίας, γίνεται επιστροφή των εισιτηρίων σας και του αντίτιμου των χρημάτων σας.
Μόνο ορισμένες ακτοπλοικές εταιρείες επιτρέπουν την έκδοση εισιτηρίων ανοιχτής επιστροφής. Συνήθως τα εισιτήρια ανοιχτής επιστροφής προέρχονται από μετατροπές κλειστών εισιτηρίων σε ανοιχτά.
Τα ανοιχτά εισιτήρια έχουν συγκεκριμένη περίοδο ισχύος, την οποία ορίζει η εκάστοτε πολιτική της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Επικοινωνία με το Help Desk του Digitickets (210-6090451). Η δυνατότητα μετατροπής τους σε Open (ανοιχτής ημερομηνίας) εξαρτάται πάντα από τους κανονισμούς της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Για να αλλάξετε τα εισιτήρια σας ή να τα μετατρέψετε σε ανοιχτής ημερομηνίας θα πρέπει να μας καλέσετε στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας) με το αίτημά σας.
Η αλλαγή γίνεται μετά από επικοινωνία σας με το Help Desk του Digitickets (210-6090451) και μόνο σε περίπτωση που ο ναύλος επιδέχεται αλλαγές.
Η κάθε ακτοπλοική εταιρεία έχει συγκεκριμένη ακυρωτική πολιτική (βλ. σχετικά εδώ). Καλέστε μας στο 210-6090451 ή στείλτε e-mail στο info@digitickets.gr για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το ποσό της επιστροφής και τη διαδικασία ακύρωσης (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας).
Για την ακύρωση θα πρέπει πρώτα να έχουν επιστραφεί τα εκτυπωμένα εισιτήρια το αργότερο μία μέρα πριν την πραγματοποίηση του δρομολογίου. Η επιστροφή θα γίνεται εκεί που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό αποδεικτικό της αρχικής σας κράτησης.
Για να μπορέσετε να ταξιδέψετε θα πρέπει να εκδόσετε καινούργια εισιτήρια. Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο 210-6090451 ή στείλτε e-mail στο info@digitickets.gr, για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε .
Κατά την έκδοση ενός εισιτηρίου μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου στα στοιχεία που θα δηλώσετε (διαφορετικά το παραστατικό τιμολόγησης εκδίδεται στα στοιχεία του 1ου επιβάτη).
Το παραστατικό τιμολόγησης εκδίδεται από το σύστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr για να σας ενημερώσουμε σχετικά με διαδικασία αλλαγής (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας).
Με την ολοκλήρωση της on-line αγοράς σας, λαμβάνετε e-mail και SMS που επιβεβαιώνει το εισιτήριό σας, στα στοιχεία που συμπληρώσατε.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης του τομέα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών και ακολουθώντας το διεθνές πρότυπο ασφαλείας Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), οι πελάτες/κάτοχοι καρτών, θα πρέπει να αναβαθμίσουν τους browser τους (ώστε να υποστηρίζουν πρωτόκολλα επικοινωνίας TLS 1.1 ή/και TLS 1.2) προκειμένου να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους με τις συνεργαζόμενες τράπεζες
Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών.